نمایه نویسندگان

ا

  • اکبری، پیمان نقش میانجی اشتراک‌گذاری دانش در تاثیرگذاری شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [(مقالات آماده انتشار)]

ج

  • جلالی، لیلا بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

ح

  • حیدری، عباس طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]

د

  • درویشی، صمد تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
  • دماوندیان، علی نقش میانجی اشتراک‌گذاری دانش در تاثیرگذاری شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [(مقالات آماده انتشار)]
  • دیلمی معزی، پیمان مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

ر

  • رحیمی نیک، اعظم طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
  • رضاییان، محیا تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

ز

  • زالکانی اندرور، فرشیده بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • زرین کمر، ساغر طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]

ط

  • طالقانی، محمد برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

ع

  • عسگری، محمد هادی تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
  • عسگری، محمد هادی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند(مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [(مقالات آماده انتشار)]
  • عینی دلیجانی، علی برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

م

  • میغی فرد، آرش بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

ن

  • نقدی، پردیس تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند(مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [(مقالات آماده انتشار)]