ا
-
اکبری، پیمان
نقش میانجی اشتراکگذاری دانش در تاثیرگذاری شیوههای مدیریت منابع انسانی دانشبنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [(مقالات آماده انتشار)]
ج
-
جلالی، لیلا
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
ح
-
حیدری، عباس
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
د
-
درویشی، صمد
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
دماوندیان، علی
نقش میانجی اشتراکگذاری دانش در تاثیرگذاری شیوههای مدیریت منابع انسانی دانشبنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [(مقالات آماده انتشار)]
-
دیلمی معزی، پیمان
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
ر
-
رحیمی نیک، اعظم
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
-
رضاییان، محیا
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
ز
-
زالکانی اندرور، فرشیده
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
زرین کمر، ساغر
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
ط
-
طالقانی، محمد
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
ع
-
عسگری، محمد هادی
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
عسگری، محمد هادی
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند(مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [(مقالات آماده انتشار)]
-
عینی دلیجانی، علی
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
م
-
میغی فرد، آرش
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
ن
-
نقدی، پردیس
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند(مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [(مقالات آماده انتشار)]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد