دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 1-137 

مقاله پژوهشی (کمی)

بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر

صفحه 1-18

10.22034/JBME.2021.313202.1004

لیلا جلالی


بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی

صفحه 19-40

10.22034/jbme.2022.313118.1001

فرشیده زالکانی اندرور


تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش)

صفحه 41-60

10.22034/jbme.2021.316705.1010

صمد درویشی


بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران

صفحه 61-80

10.22034/jbme.2021.313206.1006

آرش میغی فرد


تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

صفحه 81-100

10.22034/jbme.2021.313204.1005

محیا رضاییان؛ محمد هادی عسگری


مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان

صفحه 101-118

10.22034/jbme.2022.313113.1000

پیمان دیلمی معزی


برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی

صفحه 119-137

10.22034/jbme.2022.313200.1003

محمد طالقانی؛ علی عینی دلیجانی