بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 1-18

10.22034/JBME.2021.313202.1004

لیلا جلالی


بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 19-40

10.22034/jbme.2022.313118.1001

فرشیده زالکانی اندرور


تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش)

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 41-60

10.22034/jbme.2021.316705.1010

صمد درویشی


بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 61-80

10.22034/jbme.2021.313206.1006

آرش میغی فرد


تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 81-100

10.22034/jbme.2021.313204.1005

محیا رضاییان؛ محمد هادی عسگری


مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 101-118

10.22034/jbme.2022.313113.1000

پیمان دیلمی معزی


برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 119-137

10.22034/jbme.2022.313200.1003

محمد طالقانی؛ علی عینی دلیجانی


نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 1-17

10.22034/jbme.2022.322392.1011

سعید عبادی فر؛ مریم مصباحی


نقش میانجی اشتراک‌گذاری دانش در تاثیرگذاری شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-15

10.22034/jbme.2022.329599.1015

علی دماوندیان؛ پیمان اکبری


طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-23

10.22034/jbme.2022.335267.1019

ساغر زرین کمر؛ اعظم رحیمی نیک؛ عباس حیدری


نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 16-33

10.22034/jbme.2022.335002.1017

یونس نیکخواه


بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 18-38

10.22034/jbme.2022.313119.1002

آیه میرزایی ازندریانی؛ کیومرث آریا


شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 24-48

10.22034/jbme.2022.347592.1030

صادق فیض اللهی؛ حسینعلی حیدری


نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 34-50

10.22034/jbme.2022.360426.1036

علی بروجعلی


بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 39-57

10.22034/jbme.2022.332561.1016

زهرا یزدانی کچوئی؛ مهدی کرهانی؛ اصغر کوثری


بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 49-72

10.22034/jbme.2022.349737.1031

حسین حاجی پورفرد؛ بهزاد سلطانی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ سید حبیب الله طباطباییان


ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 51-75

10.22034/jbme.2022.351671.1033

عمران بائوج خوشامیان؛ میترا صدوقی


تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 58-77

10.22034/jbme.2022.322917.1012

مرتضی کیائی؛ محمود صمدی لرگانی


اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 73-79

10.22034/jbme.2022.359914.1035

علیرضا داداشی


بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 76-98

10.22034/jbme.2022.363172.1038

محمد شریفی؛ محمد رضا مردانی


بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 78-92

10.22034/jbme.2022.345328.1025

سمانه بهروزی


الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 90-113

10.22034/jbme.2022.362476.1037

راضیه مرادی دهکردی؛ بهنام برانی


تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 93-113

10.22034/jbme.2022.329053.1014

مصطفی ترکی؛ میلاد کلانتری شاهیجان؛ اسداله علیرضایی


بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 99-125

10.22034/jbme.2022.363173.1039

عباس خلجی پیر بلوطی؛ خاطره نو بهار؛ سید رضا سجادی؛ محمد مهدی عسگری


الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 114-136

10.22034/jbme.2022.322919.1013

فرزاد ایزدی کاه کشی؛ محمد امامی کورنده؛ امیرحسین مقدس